SBS Radio har fundet ny Commercial Director

SBS Radio, der snart udvider med et tredje brand, har ansat Marianne Leth som kommerciel direktør.
MediaWatch

SBS Radio, der snart udvider med et tredje brand, har ansat Marianne Leth som kommerciel direktør.

Mandag den 2. juni begynder Marianne Leth som kommerciel direktør hos SBS Radio A/S. Hun bliver ansvarlig for alt salg og afløser Bo Lauritsen, der stoppede og forlod branchen tidligere i år.

Timingen er god og helt nødvendig: Omkring den 1. juli ventes det, at SBS Radio overtager driften af den femte radiokanal.

Marianne har en baggrund indenfor ledelse, salg og service i den danske mediebranche. Senest har hun arbejdet som online direktør på Nyhedsavisen.

Før tiden på Nyhedsavisen har Marianne arbejdet som først salgschef og siden salgsdirektør hos internetportalen Jubii og var her med til at øge omsætningen betydeligt fra 2004-2007.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også