Aller har brugt måneder på at forberede bud på lydunivers til børn

Koncepter er blevet udviklet med interne og eksterne kræfter, og ansøgning trækker bl.a. på erfaringerne med lyd- og børneindhold i Heartbeats og Made By Us.
Aller Media Denmark har brugt flere måneder på at forberede sit bud på et lydunivers til børn. Flere interne og eksterne samarbejdspartnere er del af buddet. | Foto: Olufson Jonas/Ritzau Scanpix
Aller Media Denmark har brugt flere måneder på at forberede sit bud på et lydunivers til børn. Flere interne og eksterne samarbejdspartnere er del af buddet. | Foto: Olufson Jonas/Ritzau Scanpix

Aller Media Denmark melder sig officielt som bejler til at stå for det offentligt betalte lydunivers til børn, som blev sendt i udbud mandag. Det oplyser Aller Media til MediaWatch i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også