Spotify laver podcastpartnerskab med Warner Bros. Discovery

Spotify skal med aftalen stå for distribution og annoncesalg for en stribe af underholdningskoncernens podcasts - bl.a. et officielt ”Game of Thrones”-format.
Spotify begyndte som en musiktjeneste, men har siden investeret stort i at få en position på podcastmarkedet og senest også i lydbøger i visse markeder. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Spotify begyndte som en musiktjeneste, men har siden investeret stort i at få en position på podcastmarkedet og senest også i lydbøger i visse markeder. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Lydplatformen Spotify indgår et partnerskab med Warner Bros. Discovery, hvor to af Spotifys underselskaber skal stå for distribution og annoncesalg af flere podcasts, som har udgangspunkt i Warner Bros. Discoverys mange brands. Det skriver bl.a. Hollywood Reporter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også