Jysk Fynske Medier vil nå unge og country-lyttere med nye kanaler på dab

Tre nye nichekanaler under Jysk Fynske Medier har fået en soft launch i andet kvartal. Mediehuset tror på, at dab-teknologien er i fremgang, og ser et potentiale i at nå ud til FM-fattige områder af landet med nye nicheformater.
Jysk Fynske Medier er gået i luften med tre nye niche dab-kanaler, herunder Urban Music, som henvender sig til et yngre segment. | Foto: Screenshot
Jysk Fynske Medier er gået i luften med tre nye niche dab-kanaler, herunder Urban Music, som henvender sig til et yngre segment. | Foto: Screenshot

For et års tid siden, frem mod et genudbud af ledige pladser på det regionale dab-sendenet, lagde Jysk Fynske Medier i støbeskeen til et væld af nye nichekanaler med navne som ”Sport på Toppen”, ”Marskens Klassikere” og ”Sjællandsk Guld”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også