MediaWatch

Mediano dropper sponsor og kalder samarbejde "en fejl"

Den danske podcastudbyder har valgt at opsige et samarbejde med den Dubai-baserede virksomhed Seez på program om Premier League.

Foto: Foto Mediano

Mediano, der udgiver en stribe podcastprogrammer med professionel fodbold som omdrejningspunkt, har kappet båndet til selskabet Seez. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Dermed står Mediano uden en annoncepartner på programmet Premier League, der fokuserer på den bedste fodboldrække i Storbritannien. Det er en hovedudgivelse fra den uafhængige podcastudbyder, som bliver sendt i omkring 100 afsnit om året.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs