24syv-direktør vil nå 50.000 lyttere og en million downloads næste år

Radiokanalens lytning ligger tre måneder efter navneskift fra Loud til 24syv stadigvæk relativt stabilt i bunden af Kantar Gallups ugentlige radiometer, men ifølge adm. direktør Lars Schmidt er downloadtallene på raketfart. Indirekte bevilling fra ejere skal øge gennemslagskraften.
24syvs adm. direktør håber, dab-lytterne følger med i takt med, at ændringer på radioen slår igennem. | Foto: Berlingske Media/PR
24syvs adm. direktør håber, dab-lytterne følger med i takt med, at ændringer på radioen slår igennem. | Foto: Berlingske Media/PR

Snart er det to år siden, ungekanalen Radio Loud gik i luften på dab, og det er mere end tre måneder siden, den skiftede navn til 24syv for at markere et gennemgående brandskifte i retning af den hedengangne radiostation Radio24syv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også