DR: "Vi kommer til at nedprioritere vores flow-tilbud for at kunne styrke de digitale"

Audiodays 2021: Overskriften for DR’s nyligt omlagte strategi er yderligere digitalisering, og det kommer til at påvirke FM-kanalernes budgetter ifølge redaktionschef. Radio4 og Bauer har mere begrænsede podcastplaner af forskellige grunde.
Foto: Uffe Weng/DR
Foto: Uffe Weng/DR

De nytegnede linjer på DR-tankskibets søkort har kurs mod fremtidens medieforbrug, som bliver mere og mere digitalt og vil kredse om on demand-tilbud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også