Berlingske Media skal holde balancen i 24syv-strategi særligt ét sted

Det vil ikke være første gang, en sendetilladelse får ny ejer og nyt navn, hvis Radio Loud bliver til 24syv. Ifølge fagfolk vil det umiddelbart også være inden for skiven. Men der er også en grænse, påpeger de.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Radio- og tv-nævnet skal igen bruge jura- og hjernekraft på Radio Loud, efter Berlingske Media har købt 90 pct. af aktierne i selskabet bag og vil omdøbe Radio Loud til "24syv".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også