MediaWatch

Ny Loud-direktør: "I forhold til lyttertal har jeg hånden fuldstændig på kogepladen"

Lyttere har der ikke været mange af, siden Radio Loud gik i luften sidste år, men nu får ny digital direktør et ansvar for at lave om på det.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I april sidste år blev Rasmus Mark Pedersen tilknyttet Radio Loud som freelancer. Nu, under et år senere, er han udnævnt digital direktør og skal udgøre ledelsen sammen med adm. direktør Lars Schmidt og programdirektør Ann Lykke Davidsen.

Målet er at løfte de lyttertal, der har skrantet gevaldigt i radiostationens første levetid.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs