MediaWatch

Ekstra Bladet kigger influencere i kortene: Det virker super

Hos Ekstra Bladet har man kigget mod Instagram for at få inspiration til bl.a. videoproduktion, mens man tager ved lære af influenceres evner til at inddrage følgere.

Foto: Rasmus Flindt Pedersen

Når Ekstra Bladet producerer video, så er influenceres greb på Instagram en inspirationskilde, siger ansv. chefredaktør Poul Madsen i MediaWatch' mediepodcast Indslag. Det kommer bl.a. til udtryk i de videoer, hvor tidligere folketingsmedlem Joachim B. Olsen live-kommenterer politiske begivenheder.

"Hele konceptet omkring Joachim B. Olsen er tænkt som et Instagram-koncept, som bare er fortalt på et traditionelt medie. Det virker super," siger Poul Madsen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere