Ekstra Bladet kigger influencere i kortene: Det virker super

Hos Ekstra Bladet har man kigget mod Instagram for at få inspiration til bl.a. videoproduktion, mens man tager ved lære af influenceres evner til at inddrage følgere.
Foto: Rasmus Flindt Pedersen
Foto: Rasmus Flindt Pedersen

Når Ekstra Bladet producerer video, så er influenceres greb på Instagram en inspirationskilde, siger ansv. chefredaktør Poul Madsen i MediaWatch' mediepodcast Indslag. Det kommer bl.a. til udtryk i de videoer, hvor tidligere folketingsmedlem Joachim B. Olsen live-kommenterer politiske begivenheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også