TV 2 Sport har lagt flere nichepodcast i graven og skåret ind til kernen

TV 2 Sport har neddroslet fokus på podcasts, som ifølge kanalchef i øjeblikket rummer begrænset kommercielt potentiale. Det er dog ikke utænkeligt, at fremtiden kan byde på yderligere satsning på lydmediet.
Podcasts om NBA har været succesfulde hos TV 2 Sport. | Foto: Mark J. Terrill/AP/Ritzau Scanpix
Podcasts om NBA har været succesfulde hos TV 2 Sport. | Foto: Mark J. Terrill/AP/Ritzau Scanpix

I 2016 lancerede TV 2 Sport sin første podcast. Den handlede om den amerikanske basketliga NBA, og den var en prøveballon, lød det dengang fra redaktionschef Kristian Hylgaard, som i dag er kanalchef. Planen var dog, at alle stationens kernerettigheder på sigt skulle have en podcast.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også