Lyttertallet hos P4 stiger – det samme gør antallet af yngre lyttere

Med programmer som bl.a. "Mads og Monopolet" favner P4 en bredere målgruppe end hidtil, hvor vægtskålen i højere grad skal henvende sig ungt, lyder det fra radiochef. "Vi skal hele tiden sørge for, at der er noget, der appellerer til unge," siger kanalredaktør.
Foto: MICHAEL BO RASMUSSEN
Foto: MICHAEL BO RASMUSSEN

Det er færre og færre minutter, der bliver brugt på at lytte til traditionel flow-radio, og i stedet for kaster flere sig over andre tilbud som eksempelvis podcast. Men noget tyder på, at DR's regionale radiokanal P4 ikke oplever de store udfordringer med netop den udvikling endnu.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også