Briefing: Ugen i mediebranchen

Efterspørgslen på podcasts buldrer frem, TV 2-tal viser hovedkanalens abonnementsomsætning, Radio24syv-brandet genoplives, Discoverys flow-seere forsvinder og biograferne får økonomisk hjælp. Tag med i helikopteren og få ugens overblik over mediebranchen.
Foto: Martin Lehmann/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Martin Lehmann/Politiken/Ritzau Scanpix

Sommertid er blevet til vintertid, og når du går hjem fra arbejde, har mørket lagt sig. Men efter mørke kommer lys, og et af lyspunkterne i dit liv er selvfølgelig den ugentlige gennemgang af, hvad der er hændt i mediebranchen - så den kommer her.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også