MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Efterspørgslen på podcasts buldrer frem, TV 2-tal viser hovedkanalens abonnementsomsætning, Radio24syv-brandet genoplives, Discoverys flow-seere forsvinder og biograferne får økonomisk hjælp. Tag med i helikopteren og få ugens overblik over mediebranchen.

Foto: Martin Lehmann/Politiken/Ritzau Scanpix

Sommertid er blevet til vintertid, og når du går hjem fra arbejde, har mørket lagt sig. Men efter mørke kommer lys, og et af lyspunkterne i dit liv er selvfølgelig den ugentlige gennemgang af, hvad der er hændt i mediebranchen - så den kommer her.

Vi indleder med at kaste blikket på et marked i vækst - podcastmarkedet. I takt med voksende lyttertal stiger efterspørgslen nemlig på podcastindhold, lyder det fra producenten Rakkerpak Productions. Den øgede interesse kalder samtidig på en kortlægning af branchen, mener interesseorganisationen Center for Podcasting, der netop har sat en undersøgelse i gang.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere