Radio4 har tabt og vundet lyttere i første leveår: "Hvis formen fortsat lægger sig imellem to stole, bliver pladsen snæver"
![Radio4 fejrede i november 2019 sin nye tilstedeværelse som landsdækkende radiokanal. Adm. direktør, Anne-Marie Dohm, til venstre. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12526396.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20191101-510016-6-1920x1080we.jpg)
Efter et år i luften har Radio4 mistet over en tredjedel af de lyttere, som befandt sig på kanalen i dens første sendemåned. Mens flere medier har oplevet en større tilknytning i månederne for samfundets nedlukning i foråret, ramte Radio4 i april sit laveste antal lyttere for det første år i sendefladen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Loud får ny direktør og formand
For abonnenter