MediaWatch

Tidligere programchef: Nyt 24syv er "ikke den ægte vare"

Mikael Bertelsen, der frem til Radio24syvs lukning i 2019 var programchef for kanalen, kalder det "merkantilt gravrøveri", at 24syv-brandet lever videre hos Listen to News. Koncernchef for Berlingske Media understreger, at bestyrelsen bag den nu lukkede radiokanal har været inde over beslutningen.

Mikael Bertelsen var programchef for Radio24syv, der lukkede ved udgangen af oktober 2019. Foto: Philip Davali/Philip Davali, Ekstra Bladet

Radio24syv-brandet får nyt liv, efter Listen to News har skiftet navn til 24syv. Det sker efter ejerskiftet tidligere på året, hvor Berlingske Media, der var hovedejer af det hedengangne Radio24syv, købte 60 pct. af Listen to News.

Navneskiftet er ikke gået ubemærket hen hos Mikael Bertelsen, der var programchef for Radio24syv, der lukkede og slukkede i efteråret 2019. På Twitter understreger han, at han og Mads Brügger, der ligeledes havde titel af programchef hos Radio24syv, ikke har noget med det nye 24syv at gøre.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere