MediaWatch

Nyhedspodcasts ilter fagjournalistikken – men få er helt sikre på forretningsmodel

Daglige nyhedspodcast er med til udvide rækkevidden blandt brugerne, fornyr fagjournalistikken og er gået fra eksperiment til fast del af den journalistiske formidling, lyder erfaringen fra flere medier. Hvordan der skal tjenes penge på lydformaterne, er der mindre enighed om.

"Podcast er gået fra at være et forsøg til at være en fast del af vores produktion," siger kulturredaktør Mette Davidsen-Nielsen på Politiken om den daglige nyhedspodscast "Du lytter til Politiken", der har eksisteret i to år Foto: Thomas Borberg

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere