MediaWatch

"Jeg vil gerne øge brugen af vores podcast hurtigst muligt"

MediaWatchs Sommerbarometer: Første breaking-udsendelse, Teams-træthed, tallet 127.500 og et spørsgmål om gennemslagskraft var med til at kendetegne første halvår for Radio4's direktør, Anne-Marie Dohm, der leverer årets sidste bidrag til MediaWatchs sommerserie.

Anne-Marie Dohm, direktør, Radio4. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Vi tror, samfundet er mere klar til at betale for nyheder"

Investeringen i nye digitale, abonnementsbaserede lokalmedier øger konkurrencen om læserne i bl.a. det østjyske område, men adm. direktør Jesper Rosener afviser, at Jysk Fynske Mediers udrulning af en stribe nichemedier er starten på en ny kamp om læsere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs