Bauer Media tror på øget programmatisk salg i 2020 efter langsom start

Bauer Media har indsamlet førstepartsdata fra flere end 100.000 lyttere for at kunne tilbyde annoncører og mediebureauer større effekt for de digitale annoncekroner. Ny løsning skal få salget til at stige i 2020 efter beskeden start, siger selskabet COO.
Tobias Nielsen, COO, Bauer Media. | Foto: PR/Bauer Media
Tobias Nielsen, COO, Bauer Media. | Foto: PR/Bauer Media

Danmarks største kommercielle radioselskab, Bauer Media, har i godt et halvt år taget sigte på det digitale annoncemarked og arbejdet med programmatisk annoncesalg – for at tage kommerciel radio det næste skridt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også