MediaWatch

Podimo går efter flere partnere efter ny aftale med Berlingske Media

Den nye podcasttjeneste Podimo har indgået sit første mediepartnerskab med Berlingske Media. "Grunden til at det gik så hurtigt var, at 24syv-bagkataloget manglede et sted at være," siger chef for Podimos partnerskaber.

Podimos ledelse. | Foto: Podimo pressefoto

Som det første danske mediehus har Berlingske Media indgået et udvidet partnerskab med podcasttjensten Podimo, som vil opdyrke markedet for brugerbetaling på podcasts.

Med partnerskabet bliver Radio24syvs bagkatalog eksklusivt tilgængeligt på den gratis del af Podimos tjeneste, ligesom de Radio24syv-programmer, som Berlingske har valgt at videreføre under egne mediebrands, kommer til at ligge på Podimos platform. De podcast, som ligger bag betalingsmur hos medierne under Berlingske Media, vil også blive tilgængelige på Podimos betalingstjeneste.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs