Podimo går efter flere partnere efter ny aftale med Berlingske Media

Den nye podcasttjeneste Podimo har indgået sit første mediepartnerskab med Berlingske Media. "Grunden til at det gik så hurtigt var, at 24syv-bagkataloget manglede et sted at være," siger chef for Podimos partnerskaber.
Podimos ledelse. | Foto: Podimo pressefoto
Podimos ledelse. | Foto: Podimo pressefoto

Som det første danske mediehus har Berlingske Media indgået et udvidet partnerskab med podcasttjensten Podimo, som vil opdyrke markedet for brugerbetaling på podcasts.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også