MediaWatch

Radiovinder stempler ind i marked med momentum for digital lytning og taleradio

Lytningen af flow-radio går tilbage, mens den digitale andel vinder frem – ligesom interessen for taleradio. MediaWatch dykker ned i tallene, der tegner det radiomarked, som venter vinderen af digitalt radioudbud.

Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

Når vinderen af den public service-radio, der blev sendt i udbud i sommer, tirsdag eftermiddag udpeges, venter et radiomarked med en stigende andel af digital radiolytning og momentum for taleradio. Det viser tal fra Slots- og Kulturstyrelsens årlige rapportering om mediernes udvikling, der blev præsenteret i sidste uge.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs