Skrevne medier satser på podcast: "Lyd gør, at vi bliver en vane i folks liv"

Politiken, Jysk Fynske Medier og Zetland er alle tre i fuld gang med at føre det skrevne ord ind i et lydbillede. Drivkraften er loyalitetsopbygning og fastholdelse af kunder, lød det fra de tre medier på Radiodays.
Foto: Peter Klint/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Peter Klint/Politiken/Ritzau Scanpix

I takt med at podcast bliver en mere integreret del af flere menneskers hverdag, kaster et stigende antal dagblade og andre skrevne medier sig ind i lydbilledet. På konferencen Radiodays, som fandt sted fredag i sidste uge, satte tre af dem – Politiken, Jysk Fynske Medier og Zetland – ord på, hvorfor de mener, at det er kræfterne værd.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også