Bauer ser solidt annoncepotentiale i nyt podcastindeks

En ny topliste for podcasts kan skabe økonomi i markedet, mener Bauer Media, som vil bruge indekset til at sælge reklameplads i nogle af de mest populære podcasts i landet.
Tobias Nielsen, COO, Bauer Media. | Foto: PR/Bauer Media
Tobias Nielsen, COO, Bauer Media. | Foto: PR/Bauer Media

1. juni lanceres en længe ventet topliste over, hvilke podcasts der bliver streamet og downloadet mest i Danmark. Det sker, når Dansk Podcast Index går i luften.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også