Strix TV har fået blod på reklame-tanden

Tv-producenten Strix skridt ind på reklamemarkedet er kommet godt fra start, melder selskabet. Forventningen er en omsætning på fem mio. kr. i år, og mindst det dobbelte om tre år.
Tina Hueg
Tina Hueg

Strix TV's nye særlige kommercielle afdeling blev sat i verden i 2013 for at producere image- og reklamefilm og etablere brand channels for virksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også