Mediemarkedet vejrer morgenluft
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6666317.ece/ALTERNATES/schema-16_9/medier.jpg)
De danske medier tabte “kun” 1,5 pct. af annonceomsætningen i 2013, viser Dansk Oplagskontrols opgørelse af den faktiske annonceomsætning, som er offentliggjort torsdag morgen. [fakta]
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Estimat: Annoncedyk på 750 mio. i år
For abonnenter
2012 gav største annoncefald i tre år
For abonnenter
Surt annoncemarked koster landsaviser mest
For abonnenter