K&K: Tiden moden til politisk reklame på tv

Det er et  forældet paradoks, at politikerne ikke må tale til befolkningen via tv-reklamer, når de kan bruge web-tv, radio, social media, mails, og frit stoppe brochurer i folks postkasser, siger Kreativitet og Kommunikation.

Kommunalvalgets lokale kandidater vil i november annoncere på print, på radio, outdoor og uddele tonsvis af  materiale, også direkte ned i folks postkasser, uanset ‘nej tak’ skilt -  men de må ikke reklamere på tv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Andreas Marckmann Andreassen er adm. direktør og ansv. chefredaktør hos Fagbladet Folkeskolen. | Foto: Jacob Nielsen

Fem ting jeg har lært om ledelse