Radikalt kampagnebudget til print: 0 kr.

De kommunale valgkampagner flytter til digitale medier. Det centrale annoncebudget for Radikale allokerer i alt nul kr. til printmedier.

Kommunalvalg  har traditionelt boostet annonceomsætningen i især lokale og regionale medier. Det kommer det forestående valg også til, men fordelingen af annoncekroner ændrer sig og ikke nødvendigvis til printavisernes fordel. Også i de kommunale valgkampagner vandrer annoncekronerne nemlig fra print til digital.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også