MEC taber storkunde til Carat

Dynekæden JYSK har efter 20 år med samme mediebureau valgt et nyt. Det blev Carat Aarhus.
Foto: JYSK
Foto: JYSK

Dynekæden JYSK har efter mange år med samme mediebureau valgt et nyt. Det blev Carat Aarhus.

Efter ca. 20 år med MEC som mediebureau har JYSK valgt Carat Aarhus.

Carat bliver hermed mediebureau for JYSK i 17 markeder samt for de to boligkæder ILVA og IDEmøbler, som JYSK-koncernen også ejer.

Hos Carat Aarhus er man godt tilfredse med at få en af landets største internationale virksomheder som kunde.

”1. januar i år lancerede vi vores nye strategi, der bl.a. går ud på at skabe forretningsmæssig værdi gennem medier, digital excellence. At vi nu vinder JYSK, ser jeg som et tydeligt tegn på, at strategien virker, og at eksekveringen forløber som planlagt” siger Ulrik Petersen, adm. direktør for Aegis Media Aarhus i en pressemeddelelse.

Carat Aarhus er en del af Aegis Media, som i begyndelsen af 2013 satsede på at udvide sine forretninger vest for Storebælt og lod den kommunikationsstrategiske afdeling Carat Deep Blue, sponsorafdelingen Promovator samt Vizeum blive en del af Aegis Media Aarhus.

Ved samme lejlighed blev den nye strategi lanceret, og det er den, der nu, ifølge bureauets direktør, har båret frugt.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også