"Debatten om sommer-agurker er sommerens største agurk"

Tidligere kommunikationsdirektør i DSB holder lang ferie i sommerhus og Sydfrankrig - og vil bl.a. skænke nyhedsmediernes store aktuelle paradoks en tanke undervejs. Mød Jakob Høyer i MediaWatch Ferietjek.

HVEM: Jakob Høyer, per 1. august partner og direktør i kommunikationsbureauet LEAD, tidl. kommunikatinsdirektør i DSB og chefredaktør for Metroxpress
HVORHEN: Halvanden uge syd på til Cannes med to store børn. Derudover sommerhus i Nordsjælland og lidt dage hjemme med sejlture, cykelture og andet godt.
HVOR LÆNGE: 6 uger i alt. Første gang med så lang tid siden studietiden. Sundt for sjælen og tankerne.
HVILKE MEDIER: Skimmer mest - ikke i dybden som til hverdag. Læser et par aviser hver morgen - Berlingske og Politiken. Lytter lidt P1 om morgenen og lidt Touren på P3 om eftermiddagen. Lidt netnyheder i løbet af dagen - Huffington Post og andre internationale medier og så lidt branchenyt fra Markedsføring og Mediawatch. Har brugt mere tid på  en række fantastiske P1-podcast - "Eksistens" og Kierkegaard-programmer - mens sommerhuset blev malet. En eksistentiel rejse og en ultimativ oplevelse af radioprogrammer, når de er bedst. Dybsindige og dynamiske på samme tid. Stor fornøjelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også