"Debatten om sommer-agurker er sommerens største agurk"
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5732471.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jakob_h%25C3%25B8yer_nyt.jpg)
HVEM: Jakob Høyer, per 1. august partner og direktør i kommunikationsbureauet LEAD, tidl. kommunikatinsdirektør i DSB og chefredaktør for Metroxpress
HVORHEN: Halvanden uge syd på til Cannes med to store børn. Derudover sommerhus i Nordsjælland og lidt dage hjemme med sejlture, cykelture og andet godt.
HVOR LÆNGE: 6 uger i alt. Første gang med så lang tid siden studietiden. Sundt for sjælen og tankerne.
HVILKE MEDIER: Skimmer mest - ikke i dybden som til hverdag. Læser et par aviser hver morgen - Berlingske og Politiken. Lytter lidt P1 om morgenen og lidt Touren på P3 om eftermiddagen. Lidt netnyheder i løbet af dagen - Huffington Post og andre internationale medier og så lidt branchenyt fra Markedsføring og Mediawatch. Har brugt mere tid på en række fantastiske P1-podcast - "Eksistens" og Kierkegaard-programmer - mens sommerhuset blev malet. En eksistentiel rejse og en ultimativ oplevelse af radioprogrammer, når de er bedst. Dybsindige og dynamiske på samme tid. Stor fornøjelse.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Betalingsmure stopper et par rusthuller"
For abonnenter
"Vi skal knokle efter ferien"
For abonnenter