Ny strategi og prismodel skal skaffe brancheforening flere medlemmer

Brancheforeningen for landets annoncører har 29 medlemmer. Det er nødvendigt, at flere kommer til, og det skal en række nyligt vedtagne initiativer sørge for, fortæller direktøren.
“I medlemsundersøgelsen pegede medlemmerne på, at de har behov for, at vi er en politisk stemme,” siger direktør i DAOM Thomas Kragh. | Foto: Jens Dresling
“I medlemsundersøgelsen pegede medlemmerne på, at de har behov for, at vi er en politisk stemme,” siger direktør i DAOM Thomas Kragh. | Foto: Jens Dresling

Efter et år, hvor Danske Annoncører og Markedsførere (DAOM) var sat på stand-by, har brancheforeningen nu for alvor taget hul på 2023 - et år, som skal byde på vækst i antallet af medlemmer, og hvor foreningen skal etablere sig som politisk stemme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også