Nyt forretningsben er med til at holde krisen fra døren hos mediebureauer

Usikkerheden er vokset blandt annoncørerne som følge af inflation og snigende recession, men der er fortsat efterspørgsel på annoncer, og dermed er bureaubranchen ikke synderligt mærket endnu. Sådan lyder det fra tre bureauer, som i højere grad end tidligere er sikret mod krisetider.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Mens besparelser, omstruktureringer og fyringsrunder ruller bredt i mediebranchen i vinterens samfundsøkonomiske frostgrader, mærker tre af landets mediebureauer endnu ikke meget til kulden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også