Clear Channel generobrer københavnske metroreklamer

Outdoor-bureauet Clear Channel får eksklusiv ret til reklamevisning på Københavns 39 metrostationer i flere år og regner med synergi med display-rettigheder i Kastrup Lufthavn.
Foto: Joachim Adrian
Foto: Joachim Adrian

Fra 2022 til 2026 bliver det gennem outdoor-annonceselskabet Clear Channel, at man skal købe reklameplads på Københavns metrostationer. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også