Kommunikationsbureauet Lead tog hop på omsætning og antal medarbejdere i 2021

Lead Agency kom ud af sidste år med et overskud på 4,4 mio. kr. efter skat, mens salget er vokset til det højeste niveau i bureauets levetid.
Partnergruppen i Lead. Fra venstre Amalie Gaardbo, Barbara Saitta Bregendal, Peter Albæk, Lars Volle, Søren Kaster, Farshad Shirmohammadi, Eva Svavars og Anita Baun Hørdum | Foto: Rune Lundø/Ritzau Scanpix
Partnergruppen i Lead. Fra venstre Amalie Gaardbo, Barbara Saitta Bregendal, Peter Albæk, Lars Volle, Søren Kaster, Farshad Shirmohammadi, Eva Svavars og Anita Baun Hørdum | Foto: Rune Lundø/Ritzau Scanpix

2021 var et godt år for det københavnske kommunikationsbureau Lead Agency, der i sit årsregnskab for sidste år kunne præsenterer stigninger på top- og bundlinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også