MediaWatch

Kommunikationsbureauet Lead tog hop på omsætning og antal medarbejdere i 2021

Lead Agency kom ud af sidste år med et overskud på 4,4 mio. kr. efter skat, mens salget er vokset til det højeste niveau i bureauets levetid.

Partnergruppen i Lead. Fra venstre Amalie Gaardbo, Barbara Saitta Bregendal, Peter Albæk, Lars Volle, Søren Kaster, Farshad Shirmohammadi, Eva Svavars og Anita Baun Hørdum | Foto: Rune Lundø/Ritzau Scanpix

2021 var et godt år for det københavnske kommunikationsbureau Lead Agency, der i sit årsregnskab for sidste år kunne præsenterer stigninger på top- og bundlinjen.

Omsætningen i bureauet voksede sidste år til 51,4 mio. kr. i forhold til 39,6 mio. kr. året før - en vækst på knap 30 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs