MediaWatch

Salling Groups kommunikationschef skal til Bestseller

Kasper Reggelsen tiltræder sin nye stilling i midten af august.

Foto: PR / Salling Group

Sallings Groups kommunikationschef, Kasper Reggelsen, skifter job til modegiganten Bestseller, hvor han får ansvar for den samlede globale kommunikation.

Det oplyser Bestseller i en pressemeddelelse.

Han afløser Morten Norlyk, der fremover skal koncentrere sig om kommunikation og bæredygtighed. Kasper Reggelsen tiltræder jobbet midt i august.

"Særligt Kasper Reggelsens stærke kommunikationsbaggrund samt forståelse af de mangeartede opgaver, rollen centralt i virksomheden fordrer, har været afgørende for valget," siger Bestseller-ejeren, Anders Holch Povlsen, om jobskiftet og fortsætter:

"Som en af landets største familieejede virksomhed har vi en vigtig opgave i at synliggøre det ansvar, vi tager, vores rolle i samfundet og de værdier, vi hver eneste dag driver virksomhed efter."

Kasper Reggelsen kom til Salling Group i 2016 og har siden ført koncernens kommunikation gennem både navneskifte og coronanedlukning.

"Det er gået den rigtige vej, og jeg glæder mig til at følge den videre færd. Og når man har fået et kig under motorhjelmen, ved man, at der er store ting i vente. Jeg er sikker på, at I kommer til at fastholde og fortsat udvikle positionen som Danmarks mest ansvarlige dagligvarekoncern i endnu højere grad i fremtiden," skriver hovedpersonen i et Linkedin-opslag om skiftet.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs