Britiske annoncører skærer milliarder af julebudgettet
![Foto: Nathalie Bauer/AP/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12522763.ece/ALTERNATES/schema-16_9/134374013870-1920x1080we.jpg)
Coronakrisen har sat sine spor på annoncemarkedet, hvilket sandsynligvis også vil kunne mærkes til jul, der normalt er en højtid for reklamer og kampagner. I Storbritannien forventer annoncører at bruge 724 mio. pund, hvilket svarer til godt 6 mia. kr., mindre på juleannoncering i år sammenlignet med sidste år. Det skriver The Guardian.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medier på stribe dropper årets julefrokoster
For abonnenter