Outdoorselskab fordoblede overskuddet inden coronakrisen

Digital vækst var med til at give rekordresultat i 2019 for AFA JCDecaux, der i 2020 har været hårdt presset af coronakrisen og måttet afskedige flere.
Trængslen i bybilledet rundt om i landet, her Strøget i København, var til at overse, da Danmark blev coronanedlukket i marts. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix
Trængslen i bybilledet rundt om i landet, her Strøget i København, var til at overse, da Danmark blev coronanedlukket i marts. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

AFA JCDecaux, der sælger outdoor-reklameplads, kom ud af 2019 og dermed indflyvning til 2020 og coronakrisen med fremgang på både top- og bundlinje, viser selskabets regnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også