Advice mistede penge på top- og bundlinje oven på Falck-sag

Falck-sagen, som Advice spillede en stor rolle i, var med til at præge 2019 for bureauet, der mistede en smule af både omsætning og overskud set i forhold til året forinden.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Advice, der bedriver bl.a. kommunikations- og reklamebureau, måtte i 2019 konstatere, at både omsætningen og resultatet mistede flyvehøjde. Det skriver Markedsføring med henvisning til bureauets årsregnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også