Coronafrygt udsætter stor reklamekonference i London

Konferencen Advertising Week Europe bliver udsat fra marts til september for at undgå coronasmitte.
Foto: Antonio Bronic/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Antonio Bronic/Reuters/Ritzau Scanpix

Et utal af messer, arrangementer og konferencer på tværs af alle industrier og sektorer er blevet aflyst eller udsat som følge af coronavirusset. Det gælder nu også den fire dage lange reklamekonference Advertising Week Europe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også