Forlagenes digitale salg æder sig ind på det fysiske

Den danske forlagsbranches omsætning sidste år lå på linje med 2015. Det dækker over flere interne forskydninger, hvor især det digitale salg af lydbøger har momentum.
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Selvom tidligere års dommedagssnakke om den trykte bogs nært forestående endeligt efterhånden er pakket væk, så går det ikke prangende for salget af den trykte litteratur i Danmark. Det viser årsstatistikken for brancheforeningen Danske Forlag, der blev præsenteret i går.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også