Publizon opkøber svensk distributionsplatform

Opkøbet vil styrke selskabets position i Sverige og Finland som del af en konsoliderings- og international udvidelsesstrategi for den digitale bogdistributør.
Det skal være nemmere for forlag at eksportere litteratur på de nordiske markeder. | Foto: Miriam Dalsgaard
Det skal være nemmere for forlag at eksportere litteratur på de nordiske markeder. | Foto: Miriam Dalsgaard

Publizon tager et skridt i retning af nye markedsandele uden for de danske grænser ved at opkøbe det svenske selskab Axiell Media AB, der er en del af koncernen Axiell Group. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også