Forlagschef: ”Vi bliver nødt til at tage det alvorligt, hvis efterspørgslen falder”

Der er taget hul på et år, der for mange virksomheder står i usikkerhedens tegn. Det er også gældende for forlagsbranchen, hvor bogudgiverne i de forgangne år har redet på en bølge af nyfunden interesse for at læse af forbrugerne under coronakrisen, men hvor krig og inflation i 2022 har sendt forbrugertilliden i gulvet.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Forlag giver indsigt i den enkelte bogs klimaaftryk
For abonnenter
Apple lancerer lydbøger indtalt af kunstig intelligens
For abonnenter