MediaWatch

Egmonts klimafokus er rettet mod dataindsamling og grøn strøm

Den bæredygtige omstilling. Størstedelen af Egmonts klimaaftryk ligger i værdikæderne. Koncernen, der vil være CO2-neutral i 2050, har fokus på at nedbringe sine egne emissioner, men der ligger et stort arbejde i at indsamle data om udledningen på tværs af de mange selskaber.

Foto: PR/Egmont

I en af Nordens største mediekoncerner Egmont hænger bæredygtighed og forretning tæt sammen.

Egmonts klimaplan ”Go Greener” indgår i forretningsstrategien for 2025. Det skyldes ifølge Winnie Caroline Nygaard Brok, der er bæredygtighedsdirektør i Egmont, at engagementet bliver løftet, når man kan se, at de grønne tiltag også har betydning for ens forretning.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs