MediaWatch

Gyldendal ansætter ny marketingchef fra egen hylde

Forlaget i Klareboderne i København har fundet sin nye marketingchef i egne rækker. Nuværende marketingchef har fået nyt job.

Gyldendal skifter ud på chefpost. | Foto: Emma Sejersen

Det bliver hidtidig projektleder i marketing hos Gyldendal Ane Brorson Fich Billeskov, 35, der tager et skridt op i hierarkiet og bliver ny marketingchef i landets største forlagsvirksomhed. Det oplyser Gyldendal i en meddelelse.

Med titlen som marketingchef får Ane Brorson Fich Billeskov ansvaret for markedsføringen af forlagets forfattere og udgivelser. Hun afløser hidtidig marketingchef Lisbet Stolberg, der har fået nyt job fra 1. juni. Hvad, hun skifter til, oplyser forlaget ikke.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR og Roskilde Festival dropper tv-samarbejde

Danmarks Radio har droppet alle livekoncertoptagelser og tv-produktioner fra årets musikfestivaler heriblandt Roskilde Festival. Seertilslutningen står ikke mål med ressourceforbruget, lyder det. I stedet spreder DR sine medarbejdere over flere festivaler henover sommeren.

EU-pulje for nyhedsmedier åbner

Europa-Kommissionens organisation Creative Europe har lanceret en pulje for journalistiske partnerskaber på tværs af landegrænser, som skal understøtte bæredygtige forretningsmodeller for nyhedsmedier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs