MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

TV 2 fortsatte reklamevækst i tredje kvartal, Loud var omdrejningspunkt på samråd, og Gyldendal købte streamingpartnere ud. Vi har været vidt omkring i Mediedanmark i ugens løb - få overblikket her.

Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen var i samråd om Loud i ugens løb | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Endnu en hed nyhedsuge er ved at gå på hæld, og har du brug for at få opfrisket, hvad uge 43 havde at byde på, kan du med fordel læse koncentratet af verdens gang i Mediedanmark her.

Ugen igennem er historierne om Berlingske Medias planer med Loud fortsat med at rulle, efter det i sidste uge kom frem, at mediehuset går efter at blive hovedejer af radioen og ændre kanalens navn til 24syv. Det fik flere private, lydproducerende virksomheder op af stolen - bl.a. Podimo, Zetland, Heartbeats og Bauer Media - som frygter, at ændringerne vil forvride konkurrencen på podcastmarkedet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs