Briefing: Ugen i mediebranchen

TV 2 fortsatte reklamevækst i tredje kvartal, Loud var omdrejningspunkt på samråd, og Gyldendal købte streamingpartnere ud. Vi har været vidt omkring i Mediedanmark i ugens løb - få overblikket her.
Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen var i samråd om Loud i ugens løb | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen var i samråd om Loud i ugens løb | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Endnu en hed nyhedsuge er ved at gå på hæld, og har du brug for at få opfrisket, hvad uge 43 havde at byde på, kan du med fordel læse koncentratet af verdens gang i Mediedanmark her.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også