MediaWatch

Gutkind udvider med ny salgs- og marketingchef

Det Bonnier-ejede forlag Gutkind er efter godt 15 måneder på markedet klar til at udvide holdet med en chef for salg og marketing og en strategisk projektleder.

Marianne Lenler, Gutkinds nye salgs- og marketingchef. | Foto: PR-foto//Gutkind

Forlaget Gutkind siger 1. juni velkommen til to nye medarbejdere, som forlagets betydelige vækst siden etableringen i foråret 2020 har vist behov for. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Marianne Lenler ansættes i en nyoprettet stilling som salgs- og marketingschef, og Anne Søndergaard bliver ansat som strategisk projektleder med opgaver inden for bl.a. forretningsudvikling og økononmisk planlægning.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Foreløbig kulmination på "grønlandssagen", Sjællandske køber op, sunde producentbundlinjer og TV 2 Play når nye kundehøjder. Mediebranchen har ikke ligget på den lade side i sommervarmen - få overblikket med ugens overflyvning.

Facebook lancerer podcast-funktion

Podcastproducenter får en ny kanal at nå potentielle lyttere på, når den sociale medieplatform i næste uge introducerer en særskilt podcast-funktion.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs