MediaWatch

Gutkind udvider med ny salgs- og marketingchef

Det Bonnier-ejede forlag Gutkind er efter godt 15 måneder på markedet klar til at udvide holdet med en chef for salg og marketing og en strategisk projektleder.

Marianne Lenler, Gutkinds nye salgs- og marketingchef. | Foto: PR-foto//Gutkind

Forlaget Gutkind siger 1. juni velkommen til to nye medarbejdere, som forlagets betydelige vækst siden etableringen i foråret 2020 har vist behov for. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Marianne Lenler ansættes i en nyoprettet stilling som salgs- og marketingschef, og Anne Søndergaard bliver ansat som strategisk projektleder med opgaver inden for bl.a. forretningsudvikling og økononmisk planlægning.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs