Gyldendal-topchef: Digitalt løft af kerneforretningen har været bunden opgave
Coronakrisen har løftet Gyldendals digitale salg med næsten 25 pct. i første halvår. Til gengæld har print- og mentorforretningen fået slag, men adm. direktør Morten Hesseldahl forventer en genopretning, når krisen ebber ud.
![Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12366457.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7c1dvv5nba8trhkqo60.jpg)
Det seneste år i Gyldendal har været præget af store forandringer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Lindhardt og Ringhof giver Amazon-selskab kold skulder
For abonnenter