Gyldendal-topchef: Digitalt løft af kerneforretningen har været bunden opgave

Coronakrisen har løftet Gyldendals digitale salg med næsten 25 pct. i første halvår. Til gengæld har print- og mentorforretningen fået slag, men adm. direktør Morten Hesseldahl forventer en genopretning, når krisen ebber ud.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Det seneste år i Gyldendal har været præget af store forandringer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også