Gyldendal: "Måske er situationen så anderledes nu, at man må tænke anderledes"

Hvis de danske forlag skal stå imod den forventede konkurrence fra internetgiganten Amazon, kan det kræve nye samarbejder i branchen, siger Gyldendals direktør.
Morten Hesseldahl, adm. direktør, Gyldendal. | Foto: Robin Skjoldborg/Gyldendal
Morten Hesseldahl, adm. direktør, Gyldendal. | Foto: Robin Skjoldborg/Gyldendal

Når Amazon entrerer det danske marked, vil det ramme forlagsbranchen og ændre spillereglerne fundamentalt. Det har en række danske forlagsdirektører tidligere slået fast over for MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også