Medieledelse – det handler om mixet

Det kræver blik for kvindelige kandidater og kvinder med blik for mulighederne, hvis mixet mellem han- og hunkøn på direktionsgangen skal forbedres, mener to nyudnævnte kvindelige direktører – og de mænd, der har ansat dem.
Louise Stenbjerre bliver som ny udviklingsdirektør første kvindelige medlem af Børsens direktion
Louise Stenbjerre bliver som ny udviklingsdirektør første kvindelige medlem af Børsens direktion

Medierne skal afspejle virkeligheden, og derfor skal virkeligheden også afspejles blandt medarbejderne i mediehusene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også