Bonnier blev presset på omsætningen i 2016

Mediekoncernen gik tilbage på omsætning og resultat før skat i 2016. Topchef tror ikke på, at fremtidig vækst skal komme fra annonceindtægter.
Tomas Franzén, adm. direktør, Bonnier. | Foto: Peter Jönsson/Bonnier
Tomas Franzén, adm. direktør, Bonnier. | Foto: Peter Jönsson/Bonnier

Den svenske mediekoncern Bonnier måtte i 2016 se både omsætningen og resultatet før skat gå tilbage. Det fremgår af selskabets årsrapport, der blev præsenteret i går.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også