New York Times går tilbage trods digitalt kunde-boom

Trump-effekten, der fik over en kvart million nye digitale kunder ombord, var ikke nok til at sikre New York Times vækst i 2016.
Foto: Mark Lennihan/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Mark Lennihan/AP/Polfoto/Arkiv

New York Times har aldrig haft så mange betalende kunder, som avisen har i dag. Det amerikanske præsidentvalg fik således hele 275.000 nye digitale kunder ombord, så avisens samlede kundebase nu er på mere end 3 mio. kr. - det højste i avisens 166 års historie. Af dem er 1,8 mio. digitale abonnenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også