JP/Politiken fokuserer indad efter glippet Børsen-opkøb

JP/Politiken-formand mener, at Danmark har brug for stort, nationalejet publicistisk flagskib a la Bonnier og Schibsted. Men efter opkøbet af hele Børsen er glippet, skal ambitionen primært løftes af egne titler, erkender formand og adm. direktør.
Stig Ørskov(th) adm. direktør, Lars Munch (i midten) bestyrelsesformand, og Jørgen Ejbøl, næstformand, JP/Politikens Hus. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv
Stig Ørskov(th) adm. direktør, Lars Munch (i midten) bestyrelsesformand, og Jørgen Ejbøl, næstformand, JP/Politikens Hus. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

"Jeg bliver mere og mere overbevist om, at vi mangler det store, nationaltejede publicistiske flagskib i Danmark."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også